vineri, 28 octombrie 2011

Muffins cu banane Fara Gluten


                Ingrediente :

- 300 gr faina ( Mix Pan , Schar )
- 250 ml lapte
- 70 gr ciocolata ( Diafitt )
- o banana + un sfert 
- 3 linguri de ulei
- 100 gr zahar
- un varf de cutit de praf de copt
- un praf de sare
- un praf de scortisoara
- esenta de vanilie



                    Preparare :

                         Se taie ciocolata potrivita ( daca o taiati prea marunta se va topi ) .

 Se da banana prin blander ( daca puneti cantitatea de mai sus , compozitia va ramane umeda si dupa coacere , daca o preferati normala puteti pune doar o jumatate de banana ) . Apoi se pun restul ingredientelor . Bananele mele nu au fost prea coapte asa ca le-am pus 2 minute in cuptorul cu microunde .


  Se amesteca compozitia iar apoi se adauga si laptele dar atentie la gogolosi apoi adaugam ciocolata .


        Pregatim tava si hartiutele ( hartiutele mele au fost putin prea mari , trebuie sa fie cat mai fixe , altfel se vor "sifona"  ) .


                Formele se pot umplu pana avem cam un deget spatiu pentru "crestere" . Le dam la cuptor in jur de 30 de minute , pana primesc o culoare rosiatica , si daca bateti cu un deget in ele , va iesi sunetul acela de "paine de casa coapta" .

  
                     Daca le scoateti inainte sa devina rosiatice ele se vor lasa foarte tare , exact cum am patit eu la prima tura ( ies cam 3 ture , in functie de cat de mult aluat punem in forme ) .


               Le puteti orna cu ciocolata ( eu am facut o glazura din ciocolata topita cu margarina ) .


                                                      Sau le puteti lasa si simple . 


                  Glazura se poate pune si inainte sa le puneti la cuptor , dar asa se vede mai greu culoarea rosiatica care "dau alarma" cand sunt coapte .


                                                         Se pot consuma cu lapte .


                                       Se pastreaza foarte bine la temperatura camerei ..





 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu