miercuri, 28 martie 2012

KFC Fara Gluten


 De ceva timp incerc sa gasesc diverse locatii unde se vand preparate fara gluten si nu ma refer la chestii complicate ci ceva comestibil  insa nimic , unele locatii nici macar nu specifica ce contin preparatele iar altele au trecut simplu faina , insa ce fel de faina nu prea conteaza pentru ei dar pentru alti conteaza . Acum cateva zile am gasit ! In sfarsit ! Cei de la KFC au reusit sa imi atraga atentia si sa ma surprinda placut , cu o lista de alergeni specifica mai multor alergeni printre care sunt : gluten , lapte , oua , nuci , arahide , capsuni , soia , telina , cacao , migdale etc . Lista nu e prea mare ( ma refer la preparatele fara gluten ) dar e ceva care ne face sa speram ca se poate si la noi in tara . Sper ca cei de la KFC sa fie cei care au dat startul si numarul locurilor in care putem lua si noi masa sa se mareasca . Preparatele care le gasiti la cei de la KFC fara gluten sunt :

Update :

 Azi am constatat cu stupoare ca au schimbat lista de alergeni . Da .. din pacate se pare ca cei de la KFC au facut gresala de a pune prima data o lista cu alergeni facuta de ei fara confirmarea producatorilor , ceea ce e foarte derutant si neplacut din partea lor ... 




Mai jos va voi pune raspunsul primit de la ei :
                                              Ma intreb din ce o fi facut cornetul acela..



                  Pentru mai multe informatii click aici .

Update : 08.07.2013



5 comentarii:

  1. Chiar ma intreb cum inghetata tiramisu poate sa nu contina gluten - strange, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu aveam aceeasi dilema ... dar fiind trecut clar la ei pe site ca nu contine, ma gandesc ca probabil piscotul e facut din faina care nu contine gluten. Mentionez ca nu am testat produsele de la ei si nu pot sa afirm 100% ca lista lor e corecta :)

      Ștergere
    2. Buna ziua! Am descoperit azi acest blog si am fost incantata sa gasesc atat de multe informatii utile. Va multumesc.
      In ceea ce priveste inghetata de la KFC, am si fost azi si mi-am luat o una cu vanilie si caramel. Am simtit totusi nevoia unei confirmari si am transmis o intrebare catre KFC si una catre Amicii (inghetata este de la "Amicii"). Va atasez in continuare intrebarea si raspunsul reprezentantului KFC.


      Buna ziua! Am vazut pe site-ul dumneavoastra o lista cuprinzand informatii despre produsele dumneavoastra si substantele alergene. Sunt diagnosticata cu celiachie (intoleranta la gluten) si tin regim strict de foarte multi ani. M-am bucurat foarte mult cand am constatat ca aveti inghetata fara gluten si am achizitionat deja una cu vanilie si caramel. Am nevoie totusi de inca o confirmare a faptului ca nu contine gluten, intrucat pe ambalaj nu se mentionaza acest aspect. Astept cu nerabdare raspunsul dumneavoastra, mai ales ca imi este foarte pofta. Multumesc anticipat Veronica Nita


      Stimata Doamna,

      Caramelul din inghetata poate contine urme de gluten.

      O zi buna,
      Gabriel Nenciu
      Marketing Assistant
      KFC ROMANIA
      tel - 021 - 2011757
      fax - 021 - 2011759
      e-mail : gabriel.nenciu@kfc.ro
      www.kfc.ro
      ----- Original Message -----
      From: Contact KFC
      Sent: Thursday, May 10, 2012 12:10 PM
      Subject: Mesaj Client - KFC

      Ștergere
  2. Buna seara stiti cum sa preparati painea fara gluten sa arate foarte bine si sa fie buna(in cuptorul din casa de la aragaz?sau numai la masina de paine faceti?daca va intereseaza,va scriu reteta cand o cereti.SANATATE MULTA LA TOTI!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara , painea nu o fac la masina , o fac doar in aragaz . Gasiti retete la categoria de paine :)

      Ștergere